SUDAH KAMU CACATKAN RAJA RAJA ,HARI INI KAMU NAK GUNA RAJA RAJA DEMI POLTIK UMCO.

SUDAH KAMU CACATKAN RAJA RAJA ,HARI INI KAMU NAK GUNA RAJA RAJA DEMI POLTIK UMCO.
MARI ANAK MUDA KITA TENGOK ,KITA KAJI SIAPA PENGKHIANAT RAJA MELAYU
http://www.youtube.com/watch?v=fwxAwEONiaQ&feature=player_embedded#!

Khamis, 16 April 2009

Fairus Ahli umno Bukit bintang-malaysiakini

Darah naik.............................


Dah tun bagi tahu 8 april dulu lagi .dia akan letak jawatan sebagai adun penanti dan akan dipilihanraya


pada Mei 2009.Baguslah dia ambil tindakan macam tu ,dengan cara terhormat tinggalkan


parti,kurang kurang masih ada yang raspect kat dia.


Lepaih ni boleh dia aktif sebagai ahli umno tegar.


Tun beri maklumat keahlian dia.


No Ahli :02634284


i/c;760702-02-5413


i/c lama:A 3493309


negeri:wilayah persekutuan


bahagian:Bukit Bintang


Caw:Bandar Wawasan


keahlian: AKTIF


Eloklah letak jawatan kalau bekas umno ni memang masalah.yang kena parti


Moga DSAI siasat keahlian dan keaslian calon untuk akan datang


cari penasihat,Dengar nasihat.Baru dapat yang sihat,bersih lagi tidak meragukan.




"Satu Wardah Satu Perjuangan"

11 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

NI LA YANG AKU TAK BERKENAN SUNGGUH. PASAI APA NAK LETAK JAWATAN. TAK BOLEH KA LETAK JAWATAN TMB 1 JER. KALAU ADA PROBLEM PUN BUKAN TAK LEH SETEL. SLOW2 LA SETEL. TAK BOLEH JUGAK NGAKU JER LA KAT RAKYAT. CAKAP BETUL2. BUKAN KITA TAK LEH TERIMA. NI BAGI LAK ALASAN NAK BLAJAR. LAIN KALI PIKIR LA DULU SEBELUM NAK BERTANDING. BETUL JUGAK KATA NIK AZIZ. NAK JADI CALON NI PIKIR BETUL2...ISTIKHARAH DULU. KALAU TAK YAKIN DAN AKAN MENYUSAHKAN ORANG TARIK DIRI AWAL2. BILA DAH JADI YB TUH INGAT2 LA SIKIT. JANGAN BUAT PASAL. BILA DAH TERSILAP MULALA CARI ALASAN NAK BELAJAR LA. MACAM LA NAK BELAJAR NI TAK LEH BUAT LANGSUNG KERJA LAIN. PIKIRLA...

special task force berkata...

aku pun belajar juga buat phd sekarang, sambil tu siap ada business pulak. tengah tu terlibat dengan 5 pilihanraya. tak da apa pun dah nak siap dah. ni apahal nak letak jawatan. kalau nak belajar dari awal jangan jadi YB. hampes buat buang masa aku jerrr.

Tanpa Nama berkata...

NO AHLI AMNO TU KEKAL WALAUPUN DAH BERENTI
SEBAB TU DALAM DAFTAR AHLI AMNO TU RAMAI
YANG DAH BERENTTIPUN MASIH DIKEKALKAN DALAM DAFTAR TU

fahd berkata...

benar...diorg tak update...

saya didaftarkan sbgai ahli umno secra automatik kerana saya anak peneroka felda, yuran pun saya tak tau sapa bayar...hahaha

bile saya periksa smula sesawang keahlian UMNO status saya adalah AKTIF! padahal tak penah terlibat pun ngan aktiviti apatalagi mesyuarat2 diorang! hahaha

LeeZ berkata...

Patutla UMNO masih ingat diorang punya RAMAI ahli lagi...

Padahal database tak update... kekdahnya!!! Hikss...

tunsaban berkata...

yang pasti dia bukan anak felda.dia ahli umno ataupun pernah masuk umno.umur dah 32 tahun,10 tahun lepas 22 tahun diunirvisiti.
zaman reformasi dia masuk umno.lu pikir lah sendiri

BikirPerak berkata...

SALAM, TUN SABAN BALEK..ANDA ORANG MANA SEBAB TUN SABAN DAH JADI SEBAHAGIAN DARI DARAH YANG MENGALIR DALAM TUBUH SAYA SEJAK SAYA DILAHIRKAN ..BOLEH TAK ANDA TERANGKAN SERBA SEDIKIT TENTANG DIRI ANDA DAN KENA MENGENA DENGAN TUN SABAN NI SAYA AMAT PERLUKAN..TERIMAKASIH.

Tanpa Nama berkata...

Aku ngan bini aku dah masuk PAS sejak 1995 dulu. Leaps tu terus pindah ke Selatan. Minggu lepas aku check kat website UMNO, nama aku laki bini masih ahli sah satu cawangan di Selangor. Sapa dok bayar yuran kami ?

Tanpa Nama berkata...

waalaikumsalam,Kita beri salam mestlah penuh ,contoh asalammualaikum.Akum pun tak boleh harap maafSaya keturunan tun perak bendahara melaka yang ke 15.Bapa kepada arwah Tun saban balek.link tun undan senggang.Dan telah membawa diri keluar dsari perak,kerana menderhaka kepada kerajaan Perak iaitu umno barisan nasional.Saya takboleh dedahkan siapa saya

Tanpa Nama berkata...

sesiapa nama yang masih umnoboleh buat tindakan saman dan bersihkan nama anda,kerana mereka akan gunakan nama anda untuk kepentingan buruk mereka.tolong dedahkan pada media

tunsaban berkata...

allo..test