SUDAH KAMU CACATKAN RAJA RAJA ,HARI INI KAMU NAK GUNA RAJA RAJA DEMI POLTIK UMCO.

SUDAH KAMU CACATKAN RAJA RAJA ,HARI INI KAMU NAK GUNA RAJA RAJA DEMI POLTIK UMCO.
MARI ANAK MUDA KITA TENGOK ,KITA KAJI SIAPA PENGKHIANAT RAJA MELAYU
http://www.youtube.com/watch?v=fwxAwEONiaQ&feature=player_embedded#!

Sabtu, 8 Oktober 2011

Tulisan seorang warga negara yang berbangsa Cina. Tajuk : Kenapa saya akan undi PAS.




Tulisan seorang warga negara yang berbangsa Cina. Tajuk : Kenapa saya akan undi PAS.

Berikut adalah versi edited "Cina rakyat Malaysia mesti membaca! MCA, saya mahu mengundi PAS!"

Sebagai seorang Cina Malaysia, tiada Roket atau Keadlian yang bertanding di dalam bahagian pilihan raya, saya hanya pertembungan secara langsung antara UMNO dan PAS.

Sekarang, saya secara rasmi mengumumkan di sini - dalam GE yang akan datang, saya akan mengundi PAS!

Melihat pada pemimpin-pemimpin MCA yang menyerang undang-undang hudud Islam semasa perhimpunan agung tahunan mereka atas alasan bahawa mereka melindungi Malaysia multi-culturalism, saya ingin menyatakan, MCA, pergi ke neraka!

Sebagai seorang Cina di Malaysia, sekarang saya ingin memberitahu MCA, dalam pilihan raya umum akan datang, saya akan mengundi PAS! Saya tidak wan melayan anda lagi!

Jangan beritahu saya bahawa dengan membentuk sebuah negara Islam, tangan dan kaki akan dipotong. Malaysia di bawah pemerintahan anda dan Umno - walaupun Teoh Beng Hock boleh jatuh dari bangunan! Polis boleh menembak sesuka hati! Belum lagi orang-orang yang mati di dalam penjara! Sebelum tangan dan kaki kami dipotong oleh PAS, kita mungkin mati didera oleh anda - pihak berkuasa!

MCA, sebuah parti yang menyedihkan, memburukkan PAS dalam karya-karya setiap hari. Do you know, PAS memperuntukkan tanah kepada sekolah-sekolah Cina 'sokongan' menengah di Kelantan. Di Perak, perkara yang sama berlaku apabila seorang pemimpin PAS Menteri Besar. @ # @ MCA, anda telah kerajaan selama bertahun-tahun, tetapi gagal untuk menjadikan adat peruntukan untuk sekolah-sekolah Cina, dan kini anda memberitahu kami untuk tidak mengundi untuk PAS, gila!

@ # @, MCA anda adalah sebuah parti yang besar tetapi dalam perhimpunan agung anda, masa yang telah digunakan untuk menyerang idealisme Islam, tetapi pada masa yang sama anda diam-diam tunduk kepada fikiran sempit perkauman Umno, apakah pihak yang menyedihkan ini? Sesuatu pihak yang menyedihkan yang tidak dapat diselamatkan!

Apabila Umno menyerang, berkata orang Cina adalah "pendatang", memberitahu kita untuk kembali kepada Tongsan, ia adalah PAS yang tampil ke hadapan untuk mempertahankan kami!
Apabila Umno melarang bukan Islam daripada menggunakan kalimah Allah, PAS yang tampil ke hadapan untuk mempertahankan hak-hak bukan Islam '!

Apabila Umno melarang bukan Islam dari memasuki masjid dan surau, ia adalah PAS yang tampil ke hadapan untuk menentang Umno!

Apabila Kuasa pro-Umno telah menyerang Pakatan Rakyat untuk mengkhianati orang Melayu, PAS yang tampil ke hadapan untuk menghalang mereka!

@ # @, Apa yang anda lakukan, MCA? Hanya mampu berkata Umno tidak harus seperti ini, seperti itu. Jika anda benar-benar hebat, mengapa bahawa orang Cina masih warga kelas kedua? Jika anda benar-benar mempunyai tulang belakang, keluar Barisan Nasional, bodoh!

Kemarahan saya adalah raging.For lama anda telah diambil wang, satu PKFZ projek anda mengambil RM12.5 bilion, salah satu Facebook anda mengambil RM1.8 juta, dan orang-orang yang lain? Anda telah mengambil wang rakyat!

PAS? Adakah anda pernah mendengar PAS rasuah mengambil? PAS terkenal dengan kejujuran, 20 tahun memerintah Kelantan, bukan satu kes rasuah, Menteri Besar masih tinggal di rumah 'kampung', makan nasi lemak! Kalian hanya mengatakan jika anda menang anda akan makan udang galah, dan anda masih mahu kami untuk mengundi untuk anda? "

MCA, sesat! Apabila Perdana Menteri mengumumkan beliau akan memansuhkan ISA kerana tekanan daripada orang ramai, seperti anjing, anda dengan serta-merta bersetuju! @ # @, Selagi anda menyokong perbuatan kejam, dan kini anda telah berubah dalam sekelip mata? Anda juga berfikir orang-orang bodoh?

Sekian lama, PAS membawa rakyat untuk melawan, sama ada di perhimpunan anti-ISA, Bersih 1.0 atau Bersih 2.0, PAS sentiasa di barisan hadapan untuk menentang kezaliman - menghadapi gas pemedih mata, dan peraturan-peraturan air!

Pada 9 Julai, Umno menyerang kami untuk rali di jalan-jalan. Pada masa yang kritikal, Unit Amal PAS yang dibuat cara, dan berkata "Biarlah orang Cina dahulu, kita melindungi mereka!" @ # @, Di manakah anda MCA? Di manakah kamu sembunyikan pada masa itu? Sekarang anda memberitahu kami untuk tidak mengundi PAS, ke neraka dengan anda!

@ # @, Selagi anda telah memerintah kami, bahawa presiden porn video masih di atas pentas yang mendesak kerajaan untuk melakukan itu dan ini. Pernahkah anda terfikir diri kamu sendiri sebagai kerajaan? Jika anda sendiri tidak boleh melakukannya, kemudian alihkan! Bodoh!

Perkara yang terbaik adalah, Liow Tiong Lai, mencabar DAP untuk keluar dari Pakatan Rakyat. Apabila undang-undang Islam telah diluluskan di Kelantan dan Terengganu, Umno ADUN disokong dengan meningkatkan kedua-dua tangan mereka. Tidak satu undi telah diberikan oleh DAP. Mengapa kamu tidak membawa MCA keluar dari Barisan Nasional (BN)?

PAS mahu melaksanakan Undang-undang hudud, ini adalah matlamat utama parti. Ia adalah seperti Parti Progresif Demokratik di Taiwan yang berjuang untuk kemerdekaan, yang pasti tidak akan berlaku, kerana ia tidak dibenarkan dalam realiti politik.

Tambahan pula, PAS bekerjasama dengan dua parti lain-lain komponen dalam Pakatan Rakyat, yang pasti akan mentadbir berdasarkan Buku Orange - bukan sahaja matlamat utama PAS atau DAP. Mungkin ada yang akan bertanya, bagaimana pula Kelantan?

Saya ingin bertanya kepada mereka, walaupun ia dilaksanakan di Kelantan, apa yang cingcong? Jika anda bukan seorang Islam, apa yang telah ia mendapat apa-apa kena-mengena dengan anda?

Tambahan pula, anda perlu menunggu sehingga PAS menang majoriti dua pertiga untuk meminda perlembagaan. Buat masa ini, kerajaan masih belum walaupun berubah. Kini dengan jumlah pengundi hantu, ia akan sukar bagi Pakatan Rakyat untuk memenangi satu pertiga kerusi!

Masih banyak orang-orang Cina yang berkata, kami akan mati jika Pakatan Rakyat mendapat majoriti dua pertiga. Saya berkata @ # @, kaki saya, jika Pakatan Rakyat menang dua pertiga, DAP pasti akan mempunyai 50 kerusi. Jika DAP tidak akan mengundi, tidak akan ada pindaan.

Dan kemudian, lebih ramai orang Cina bertanya, apakah jika DAP menjadi pengecut dan menyokong pelaksanaan undang-undang hudud? Jika anda tidak suka, kemudian bertukar kembali kepada Barisan Nasional (BN)! Adakah ia tidak boleh tidak pilihan raya selepas perubahan kerajaan dalam GE yang akan datang?

Bukankah pilihan raya kira-kira memberikan kami peluang untuk mengubah kerajaan jika kita tidak bersetuju dengan dasar?

Sesetengah orang Cina hanya bodoh, saya berkata secara terbuka di sini. Jika dalam pilihan raya akan datang, kami menyokong kerajaan yang telah rasuah sejak sekian lama, hanya kerana kita takut kepada undang-undang hudud yang tidakpun mencapai tahap itu, maka orang-orang Cina adalah kehinaan yang sebenar. Nasib masyarakat Cina akan dimusnahkan oleh tangan mereka sendiri!

Bangun, dan tidak tertipu oleh MCA! Hanya apabila kita mengundi Rocket, Keadilan dan Bulan dan bersatu untuk menukar kerajaan menyedihkan ini, kita boleh menetapkan syarat-syarat masyarakat Cina di negara ini.

Jika anda suka bangsa anda, jika anda suka orang anda, jika anda cintakan negara anda, berkongsi penulisan ini dengan semua rakan anda. Pada pilihan raya akan datang, kita menyanyi bersama lagu "Bulan adalah bentuk hati saya" (lagu Cina yang terkenal)! - yobtulangsekah

Tiada ulasan: