SUDAH KAMU CACATKAN RAJA RAJA ,HARI INI KAMU NAK GUNA RAJA RAJA DEMI POLTIK UMCO.

SUDAH KAMU CACATKAN RAJA RAJA ,HARI INI KAMU NAK GUNA RAJA RAJA DEMI POLTIK UMCO.
MARI ANAK MUDA KITA TENGOK ,KITA KAJI SIAPA PENGKHIANAT RAJA MELAYU
http://www.youtube.com/watch?v=fwxAwEONiaQ&feature=player_embedded#!

Ahad, 8 Mac 2009

Hebatnya Amknpp lama ,maruah Pkr naik semula-malaysiakini







ketua pemuda kepala batas(din binjai)



ketua pemuda pmtg pauh





ketua pemuda balik pulau






ketua pemuda b.mertajam

ketua pemuda bayan baru
ketua pemuda tasek gelugor
ketua pemuda nibong tebal








Panas Panas .
Bermula dengan Kisah AMK npp lama,Telah dirombak begitu tidak berdemokrasi
didalam parti yang melaungkan demokrasi,Bila Ketua AMKNPP baru telah dilantik
dengan 6 menolak 4 terima dengan syarat,itu pun jual nama DSAI.
Maka berporak peranda lah AMKNPP LAMA,Yang berjuang hampir 10 tahun
didalam keadilan dan telah membantu pru12 lalu menawan Pulau Pinang.Siapa kata amknpp lama tak berfungsi ,hingga dapat menawan bersama negeri Pulau Pinang.
Tapi sejak beberapa bulan yang lalu Satu konpirasi menukarkan amknpp kepada yang baru
telah dirancang oleh seseorang kerana marah akan amknpp lama untuk berjumpa
dan menyerahkan memorundum kepadanya.
Sudah hampir 8 bulan amknpp menebal telinga akan sikap dan tingkah laku pemimpin
negeri yang hanya cakap macam guruh kerja macam b*****.
Tidak berani berjumpa dengan amknpp.Ungkit macam macam.
Sejak hari itu dia mengadu kepada pemimpin atasan dan sekutunya
Maka bermula lah pertukaran kepada amknpp baru yang boleh dicucuk hidung mengambilalih kepimpinan amk negeri.
Barisan kepimpinan negeri pun ceroy.setiusahanya pun PR baru lepas menang ,dia baru menjadi ahli.
memang piau umno.Hari ni pasang bendera umno esok keadilan.Biasalah.. pandai rapat,dapatlah jawatan.Itu memang perangai orang umno.
Barisan lama tinggal lah amir dari seberang sebagai naib,YB ong k .penerangan(dah letak jawatan)yang lain smua dari pulau .tanya lah orang jelotong siapa Setiusaha ni.Bukan kita nak berdengki tapi dah pegang jawatn penting habislah rahsia kita.Takut bila kat pilihanraya
buat statement keluar parti.kan naya parti,dah 3 tahun jadi ahli ,baru lah beri jawatan
yang lantik jawatn ni pun mangkok hayun.main ambil je.Dendam punya pasal ler tu.
Bila mamu bercerita tentang khairil ni kaki..............h.aku terkejut.Boleh dipercayai jugak cerita mamu ni ,sebab dia orang lama.
Balik pada kisah kita diatas,2 bulan tempoh yang cukup untuk perhubungan negeri
ambil tindakan apa yang didedahkan oleh amknpp lama.Sampai ke Dswa,dan dswa telah hubungi perhubungan negeri,Tapi sebarang apa tindakan tidak diambil.sebaliknya amknpp lama jadi mangsa dirombak,kononnya menganggu parti ,tak sehaluan dengan pimpinan.
yang terbaru azimuddin ahmat (din binjai) jadi mangsa tidak disambung ahli majlisnya pada tahun ini.kerana mendedahkan kes kuari.Penipuan dalam kuari.
Alhamdullilah pendedahan ini
menyebabkan banyak kilang kuari didenda kerana menipu pengeluarannya.hampir 1 juta denda dapat dikutip untuk rakyat pulau pinang.
bermula lah pangilan telefon yang diterima oleh din binjai,memarahinya
kerana menganggu kuari kuarinya.Dia ialah orang kanan DZ,tapi baru juga.tiada jawatan pun dalam bahagian mana mana,tapi pimpinan tinggi juga dalam negeri.9 minit 3 saat telah dirakam
oleh din binjai sebagai bukti. Hei nak bagitau kat si j..... Kami tak perlu duit dana untuk pilihanraya macam tu.jangan bawa cara umno cari dana duit haram dalam parti kami.
Hari ini AMKNPP lama telah dinyah dari PKR penang.Dan telah difitnah macam macam.
kerana cuba menegak kebenaran.
jadi sebagai untuk menjaga maruah diri dan keluarga sebagai mana DSAI pernah buat
semasa dipecat dulu,Media lah yang diutamakan.
suara kami dah tak laku.kebenaran perlu ditegakkan.
Tapi perlu ingat apa yang din binjai buat bukan keluar parti atau masuk umno.
jangan silap.
Tapi nak merawat kudis kudis yang mula nak berjangkit.Ubatnya memanglah pahit
kalau urut pun sakit,tapi bila dah baik kan bagus jadinya.



oooohh patutlah amknpp lama disingkir awal supaya tak buka cerita.
rupanya simoronnilah punya kerja.Kerana nak melindungi wang RM1x.xx ribu
yang dimasukan didalam akaun bank islamnya semasa berada di London oleh tauke kuari.
Apa lah punya pemimpin.patutlah amknpp lama nak jumpa dia takut.
Syabas AMKNPP lama ni.jiwa dan raga hampa memang hebat dari ala reformasi lagi.
berani menegur pemimpin walau tahu dan bersedia diambil tindakan parti.
Inilah pemuda yang kita cari untuk menerajui dan jadi pemimpin dimasa depan.
jawatan dan berkempentingan hampa tak hairan.Kepada yang marah akan kes ini,fikirlah sejenak.kenapa kita pun sama nak melindungi orang semacam itu,tunjuk kebenaran



itu yang diperjuang dari dulu.


Kita tunggu saja lah...............










UBAT TU MEMANG LAH PAHIT ,JIKA DAH BAIK ELOKLAH JADINYA..........
















































































1 ulasan:

sam berkata...

sam pun sama power dgn najib...sam kudeta amk perak..