SUDAH KAMU CACATKAN RAJA RAJA ,HARI INI KAMU NAK GUNA RAJA RAJA DEMI POLTIK UMCO.

SUDAH KAMU CACATKAN RAJA RAJA ,HARI INI KAMU NAK GUNA RAJA RAJA DEMI POLTIK UMCO.
MARI ANAK MUDA KITA TENGOK ,KITA KAJI SIAPA PENGKHIANAT RAJA MELAYU
http://www.youtube.com/watch?v=fwxAwEONiaQ&feature=player_embedded#!

Ahad, 29 Mac 2009

Pendekar Laapok hisammudin-malaysiakini

mana pendekar baru kita wak........
"Keris digengam bak Pahlawan Melayu dahulu-kala dizaman Hang Tuah.
Disergahnya lawan bagai hali-lintar, Setiap kata-kata berapi-api membakar musuh.
Begitulah hebatnya DS Hishamuddin (Budin) Ketua Pemuda UMNO dan Ketua Pemuda BN Malaysia (kini Bekas Ketua) beraksi di pentas demi mempertahankan ketuanan melayu dan menentang petualang melayu.
Seluruh dunia dapat menyaksikan akan keperkasaan Ketua Pemuda UMNO Malaysia menghunus, mencium dan menggengam keris sakti lambang pejuangan ketuanan melayu terakhir.
Begitulah hebatnya pewira muda harapan bangsa.Tapi...diakhir cerita, pahlawan itu menangis hua...hua..., maka tertawalah jutaan rakyat Malaysia dan seluruh dunia menyaksikan aksi hero yang tumpas sebelum masuk gelanggang.
Baru tunjuk keris dah nangis...macam mana nak lawan musuh. Ini perdekar tak ubah seperti cerita Pendekar Bujang Lapuk dalam Cerita P.Ramlee.Ih! ih! cobaan, tidak ku sangka lembik dan sensitif sungguh Pendekar Melayu zaman sekarang.
Ku sangka hero Melayu terakhir, rupanya simanja berlagak pendekar sakti. Sikit sikit mau nangis, sikit sikit mau nangis ...Auw!!!..malunya kite.
Pengajarannya, Menentang petualang, mempertahankan ketuanan Melayu bukan dengan menghunus keris, bukan dengan mencium keris tetapi dengan perlaksanaan kata-kata. Kalau dah gimik memakan diri, itu tandanya cakap tak serupa bikin.
"TEMPUR TETAP TEMPUR'Hantar Tun dalap saja.

Tiada ulasan: