SUDAH KAMU CACATKAN RAJA RAJA ,HARI INI KAMU NAK GUNA RAJA RAJA DEMI POLTIK UMCO.

SUDAH KAMU CACATKAN RAJA RAJA ,HARI INI KAMU NAK GUNA RAJA RAJA DEMI POLTIK UMCO.
MARI ANAK MUDA KITA TENGOK ,KITA KAJI SIAPA PENGKHIANAT RAJA MELAYU
http://www.youtube.com/watch?v=fwxAwEONiaQ&feature=player_embedded#!

Jumaat, 12 Ogos 2011

Lim Guang Eng benci guru Kafa?





LIM GUAN ENG buat hal lagi.. Perkasa cepat buat DEMO!!!!



Bonus minimum RM600 bagi k'tangan awam P Pinang

Ketua Menteri Pulau Pinang Lim Guan Eng hari ini mengumumkan pemberian bonus minimum RM600 untuk kakitangan awan negeri itu.

Kira-kira 7,800 kakitangan awam daripada badan berkanun, majlis tempatan dan jabatan kerajaan di Pulau Pinang, akan menerima bonus tersebut.

Lim berkata guru Kafa (al-Quran dan Fardhu Ain) pula akan dibayar minimum RM300 duit raya.

Menurutnya, jumlah tersebut adalah bersamaan dengan setengah bulan bonus bagi mereka yang berpendapatan kira-kira RM1,000 sebulan. (Mereka yang bergaji lebih, akan mendapatkan bonus yang lebih tinggi.)

Kerajaan negeri itu akan membelanjakan kira-kira RM3 juta untuk bayaran bonus, kata Lim, yang juga setiausaha agung DAP.

Ini berikutan pengumuman kerajaan persekutuan dua hari lalu bahawa kakitangan awam akan mendapat minimum RM500 'duit raya'.

"Kita bagi tambahan RM100," kata Lim dalam sidang akhbar hari ini.

"Ini sebagai penghargaan kerajaan negeri kepada kakitangan awam dan guru Kafa," katanya.MK

Note: Kah kah kah kah.. Macam ni punya perihatin seorang ketua menteri cina kepada kakitangan kerajaan yang majoritinya adalah melayu dan beragama islam.. kih kih kih kih.. Siap tambah lagi rm300 untuk guru-guru KAFA.. apa kata lim guan eng si ketua menteri cina ni? "Ini sebagai penghargaan kerajaan negeri kepada kakitangan awam dan guru Kafa,"

Note: Kah kah kah kah.. Lim Guan Eng kata ini adalah sebagai penghargaan kepada guru yang mengajar anak orang islam.. Ali rustam bagi apa pada kakitangan kerajaan di Melaka? Ali rustam beri apa pada guru-guru KAFA ? kah kah kah kah.. antara ali rustam dan lim guan eng siapa yg sebenarnya kafir? kih kih kih..

3 ulasan:

balik pulau berkata...

wargh kah kah!! woiii!! melayu, DAP hina islam!! woiiii!! pukida bilaa nak mengamuk??? islam dibuli, dipijak-pijak!! tak payah berdemo, terus angkat keris kontot korang... warghhhh kah kah

Tanpa Nama berkata...

Namun, umat melayu juga mesti waspada, jgn kerana pemberian wang umat melayu dan islam terleka. Jangan sampai terlanjur, wang dia huloq, hak lain dia tarik. Sekadar mengingatkan.....

Tanpa Nama berkata...

hari baik bulan baik ini tak baik buat sangka buruk terhadap orang doa lah dia semoga mendapat hidayah bulan ramadhan ini sesuai mana tahu doa di makbul ALLAH