SUDAH KAMU CACATKAN RAJA RAJA ,HARI INI KAMU NAK GUNA RAJA RAJA DEMI POLTIK UMCO.

SUDAH KAMU CACATKAN RAJA RAJA ,HARI INI KAMU NAK GUNA RAJA RAJA DEMI POLTIK UMCO.
MARI ANAK MUDA KITA TENGOK ,KITA KAJI SIAPA PENGKHIANAT RAJA MELAYU
http://www.youtube.com/watch?v=fwxAwEONiaQ&feature=player_embedded#!

Sabtu, 13 Februari 2010

Pengkhianat baru 4 tahun masuk PKR-malaysiakini



Bermacam cerita pasai Dz ni,Tun tak mau panggil Dato Seri dah ,Tun tarik balik anugerah tu ,kerana terlalu bahlollll.
Dulu simpan saja dalam hati sebab Boss katakan,apa buat semua betoi lah.Tengok bila pengundian bajet dulu pun dia tak ada kat Parlimen, dah tau sikap dia dah berpihak kepada Umno Barisan Nasional.Masa pegang Cabang pun ,caranya memang mengajar kami cara Umno........
Aihk tuihhh najis juga rupanya.....tak dapat jawatan ,dah nak pusing.....memang pejuang haram jadah.....Kawasan pun tak turun,yang nak berjawab kami........Kami kata ada kat Parlimen ,tapi kat parlimen pun takda..... Apa cerita.......
Kalau dah dok hentam jerrr,tak kira Guang Eng ke Dsai ke Yb Malik ke, nampaknya macam dah termakan pujuk BN.......
Dari dulu lagi memang dah tau...Kalau hilang jawatan mesti meloncat punya,,Tu lagi sorang Tat Tet Beng pun sama,dia jangka jadi Timbalan Pegerusi tapi kecewa,Syukurlah banyak yang kita dah nampak perjuangan kebendaan dan jawatan,,,sedangkan jawatan Dato Seri pun dicadangkan sendiri..........Apakan Padang Golf,arrrrr arrrr memang tak syak lagi.......
Banyak juga dia janji pada Amk Bila dah pegang pusat nanti,Ajar cara macam umno...janji Glc ni ,tulah
Ingat ofer gitu ,Amk nak tutup mulut ,ini Anak muda barulah.......
Satu lagi Jeff OOii,nak mengata jaga sikit bukan semua PKR macam tu.....Lu kena tarik balik lu punya ayat.Jangan kurang ajar sangat.
Memang sahih lah yang zahrain ni mau swastakan golf projek tu kat company anak dia. kita kata BN projek juta juta bagi kat company RM 2 ,ni kita pulak nak buat apa cerita.......Pilah zahrain ,bulu roma Tun tak naik pun bila kau letak jawatan,bersyukur panjang lagi ye.
Rakyat pun tahu sekarang n PRi masa buang toksin toksin dalam parti yang merosak dan gugatkan parti.Ini bukan Parti rumah asuhan yang boleh dibelai manja,merajuk sikit nak belah .

blah blah blah le,
Dulang Dulang dapat tanah liat,orang mendulang dapat emas.........
tu yang dia Blah tu.......
perasit duit tak cukup cukup........
Pada pandangan Tun tindakan beberapa pemimpin parti KEADILAN yang meletakkan jawatan didalam parti bahkan yang keluar parti.
Tun langsung tidak risau walaupun sedikit. Jelas Tun nyatakan bahawa puluhan ribu ahli UMNO sudah keluar parti, ada yang masuk PAS dan ada yang masuk KEADILAN.
Sesetengah mereka itu masuk kerana kesedaran, ada sesetengah mereka itu tinggalkan UMNO kerana keciwa tak diberikan sesuatu yang mereka mahu. Ada diantara mereka itu yang ada pengaruh, dan diterima menjadi pimpinan samada dalam PAS atau KEADILAN.
Dan apabila mereka tidak mendapat apa yang mereka kehendakki mereka keluar pula dari PAS atau KEADILAN.
Yang paling banyak berhijrah ke parti-parti lain adalah dari UMNO, merekalah yang banyak keluar. Mungkin 1/3 atau lebih dari anggota-anggota KEADILAN adalah dari UMNO, kadang-kadang mereka ini terbawa-bawa dengan budaya yang mereka ambil dari UMNO.
Orang-orang UMNO suka berkomplot, suka fitnah-memfitnah, suka menjatuhkan sesama sendiri, dan perkara ini kadang -kadang terikut-ikut juga dalam KEADILAN.
Tetapi bukan semua mereka dari UMNO itu yang berperangai buruk sedemikian rupa. Lebih ramai yang baik, mereka keluar dari UMNO kerana keinsafan dan kesedaran, mereka tidak suka sifat-sifat buruk didalam UMNO, mereka menyertai KEADILAN dan mereka tidak mahu sifat-sifat buruk itu berlaku didalam KEADILAN.
Mana yang nak keluar dari KEADILAN itu, keluarlah, tak siapa yang nak dan boleh menghalang mereka. Mungkin, mereka tidak dapat apa yang mereka hajatkan dari KEADILAN.
Seperkara yang pasti bahawa didalam KEADILAN tidak ada projek ini dan projek itu, dan jauh sekali kalau nak jadi exco atau menteri, kerana KEADILAN adalah sebuah parti pembangkang diperingkat Persekutuan.
Namun, jika KEADILAN memerintah pun, tak semudah itu projek-projek dan kontrak-kontrak akan diberikan kerana jelas dasar dan dinyatakan didalam manifesto KEADILAN bahawa parti itu menentang kronism, salahguna kuasa, rasuah dan sebagainya.
Tun tengok pemerintahan Negeri Selangor tidak ada pemberian projek secara pilih-kasih kepada kroni-kroni. Kontrak-kontrak diberikan secara tender terbuka. Semua orang berpeluang mendapat kontrak termasuk kontraktor-kontraktor dari UMNO dan lain-lain parti. KEADILAN bukan sekadar hanya bercakap tetapi apa yang dicakapkan adalah dikotakan.
Ada orang tidak suka dengan keadaan ini, mereka kata, didalam pemerintahan UMNO hanya ahli-ahli UMNO dan kroni pemimpin-pemimpin saja yang dapat projek dan kontrak, kenapa didalam KEADILAN tidak dibuat begitu?
KEADILAN berjuang untuk keadilan untuk semua, kerajaan KEADILAN adalah kerajaan untuk semua rakyat, dan dengan melakukan keadilan untuk semua, rakyat boleh menilai dan rakyat akan terus menyokong KEADILAN.
Pemimpin-pemimpin yang mementingkan diri sendiri eloklah keluar dari parti supaya perbuatan dan tindakan mereka yang akan menyeleweng itu tidak merosakkan parti.
Orang-orang seperti itu elo0klah berada didalam UMNO dan lain-lain parti didalam BN dan tidak ada faedahnya jika mereka menempel didalam KEADILAN, dan bagi KEADILAN pula tindakan mereka itu bolehlah dianggap sebagai pembersihan parti.
So, Tun tidak risau, bahkan mengalu-alukan supaya mereka keluar dari KEADILAN

Walaikum salam. say no to "salam 2 all"