SUDAH KAMU CACATKAN RAJA RAJA ,HARI INI KAMU NAK GUNA RAJA RAJA DEMI POLTIK UMCO.

SUDAH KAMU CACATKAN RAJA RAJA ,HARI INI KAMU NAK GUNA RAJA RAJA DEMI POLTIK UMCO.
MARI ANAK MUDA KITA TENGOK ,KITA KAJI SIAPA PENGKHIANAT RAJA MELAYU
http://www.youtube.com/watch?v=fwxAwEONiaQ&feature=player_embedded#!

Ahad, 20 Februari 2011

gula gula pahit.tahap gaban dah nie-malaysiakini


Tidakkah ini bangang dan haramjad?Bila aku tulis banyak tentang integriti kerajaan UMNO/BN dan sebahagian agensi serta suruhanjaya di bawah pemerintahan kerajaan UMNO/BN bertahap bangang dan haramjad ada penyokong pandir UMNO yang kemamar memberi komen marahkan aku.

Tak bangang dan haramjadkah kerajaan UMNO/BN yang menjaga amanah rakyat yang serupa ini, membiarkan atau merancang projek jejantas satu meter berharga RM70,422. Hal ini didedahkan oleh Ahli Parlimen Lembah Pantai YB Nurul Izzah, pada minggu lepas.

Ini bangang dan haramjadlah namanya!!Sah ada yang totok UMNO yang sering kemamar, akan berkata, itu bukan projek kerajaan UMNO/BN, itu projek usahasama anak syarikat Petronas dengan DBKL!Kalau itulah alasan yang diberikan, sekali aku katakan memang sah totok UMNO yang kemamar itu telah berjaya ’dikubangkan’ dalam program pemandiran UMNO/BN.

Sedarlah dan sudah-sudahlah diperbodoh sepanjang masa!Tidak bangang dan haramjadkah, Zahir Hamidi mengumumkan kerajaan menyediakan peruntukan RM6 bilion untuk membeli kapal peronda pesisir pantai OPVs dengan harga RM 1 bilion satu buah? Tidak bangang dan haramjadkah ini, bercadang membuat pembelian kapal yang dimaksudkan dengan bayaran dikatakan 870 peratus lebih mahal dari negara lain?

Sedangkan Tentera Laut New Zealand membeli kapal yang serupa itu dengan harga hanya RM210 juta! Hal ini telah didedahkan oleh YB Tony Phua Ahli Parlimen Petaling Jaya Utara.Tidak bangang dan haramjadkah itu? Bangang dan haramjadlah tu! Jadi kalau ada rakyat yang kata integriti kerajaan UMNO/BN begitu janganlah marah kerana memang pun bangang dan memang pun haramjad! Nak kata apa lagi (?) kerana wang yang digunakan ialah wang rakyat.

Itu baru didedahkan dua projek! Banyak lagi projek-projek yang menggambarkan betapa teruk kebangangan dan haramjadahnya integriti dan cara pengurusan wang kerajaan UMNO/BN yang sepatutnya seluruh rakyat atau pengundi di PRU ke 13 nanti tolak UMNO/BN dari kekuasaannya dengan langkah permulaan sewajarnya


bermula di PRK DUN Merlimau dan Kerdau.Tapi apakah itu akan berlaku? Atau pengundi-pengundi Melayu di kedua-dua DUN tersebut akan terus dihiburkan dengan lagu lapuk ’ekonomi memberansangkan’ dengan pelbagai aktiviti tabur seratus dua duit seperti acara tabur gula-gula untuk direbut oleh kanak-kanak? Maka pembangunan dan pengurusan wang yang bangang dan haramjadah oleh puak gerombolan akan terus kita saksikan?

Tiada ulasan: