SUDAH KAMU CACATKAN RAJA RAJA ,HARI INI KAMU NAK GUNA RAJA RAJA DEMI POLTIK UMCO.

SUDAH KAMU CACATKAN RAJA RAJA ,HARI INI KAMU NAK GUNA RAJA RAJA DEMI POLTIK UMCO.
MARI ANAK MUDA KITA TENGOK ,KITA KAJI SIAPA PENGKHIANAT RAJA MELAYU
http://www.youtube.com/watch?v=fwxAwEONiaQ&feature=player_embedded#!

Ahad, 6 Mac 2011

campur dulu baru tau-malaysiakini

CONTOHI AKHLAK RASULULLAH DERDAKWA KEPADA BUKAN ISLAM..

Dalam islam kita di ajar oleh Rasulullah agar jangan mengutuk org yg belum beragama islam sbb kita sendiri tak tahu berapa lama islam yg kita imani itu akan bertahan..

Apakah kita ini islam sehingga ke akhir hayat..?? mungkin juga ketika ini kita masih lagi beragama islam tetapi di saat2 nyawa di hujung tengkorok ( ketika ajal semakin hampir ) kita menjadi Kaffir..!!

Sedarlah manusia2 bukan islam yg sedang kita cerca dan hina kerana mereka bukan islam pada ketika ini, mana tahu di akhir2 hayatnya Allah memberi mereka hidayah dan memeluk agama Allah dan mereka mati di dalam islam....

Mana kita nak letak muka di padang Mahsyar nanti di hadapan Allah kerana terlalu sombong dgn nikmat islam yg Allah anugerahkan dan menghina manusia lain yg bukan islam..??

Mana nak letak muka bila manusia yg kita hina di atas dunia ini sebagai Kaffiir Harbi berjaya masuk ke dalam syurga Allah kerana mendapat hidayah Allah walaupun di akhir2 hayat mereka sedangkan kita yg berbangga konon2nya manusia hebat kerana beragama islam tetapi di akhir hayat telah menjadi kaffir dan Allah campakkan kita ke dalam neraka Allah selama2nya...

Justeru itu Rasulullah mengajar kita agar senantiasa mendampingi bukan islam serta mengajak mereka kepada islam dan berdoalah kitalah setiap masa agar mati kita di dalam islam..
55 minutes ago · · · Subscri

Tiada ulasan: