SUDAH KAMU CACATKAN RAJA RAJA ,HARI INI KAMU NAK GUNA RAJA RAJA DEMI POLTIK UMCO.

SUDAH KAMU CACATKAN RAJA RAJA ,HARI INI KAMU NAK GUNA RAJA RAJA DEMI POLTIK UMCO.
MARI ANAK MUDA KITA TENGOK ,KITA KAJI SIAPA PENGKHIANAT RAJA MELAYU
http://www.youtube.com/watch?v=fwxAwEONiaQ&feature=player_embedded#!

Jumaat, 4 Mac 2011

bersatu Umno ke PAS-malaysiakini


Umngok Apco
BAGAIMANAKAH CARANYA BANGSA MELAYU DAPAT DISATUKAN SEPERTI MANA YANG DITAGIH OLEH PARA PEMIMPIN UMNO SETIAP HARI,,,???
Bagai mana nak menyatukan bangsa melayu yang beragama islam bila mana sebahagian kelompok daripada kita telah dihasut dan diracuni pemikiran mereka dgn semangat assobiyah ( KETUANAN MELAYU ) sehinggakan kita berpecah belah..
Dalam isu ini saya tak nampak melayu mampu disatukan jika sebahagian dari kita berjuang utk islam dan sebahagian lagi dihasut utk berjuang kerana bangsa..?? Kabilah2 arab tidak disatukan oleh Rasulullah dgn semangat bangsa arab tapi mereka disatukan dgn islam.Formula telah ada cuma UMNO sahaja yg menafikannya..Islam itulah formulanya bukannya KETUANAN MELAYU.
Justeru itulah Rasulullah MENGLAKNAT dan TIDAK MENGAKU UMATNYA kepada sesiapa yg berjuang atas Dasar Bangsa.. Dan mati mereka adalah mati JAHILIYAH.. HUJAHNYA DI SINI :
Semangat dan Perjuangan Bangsa Boleh menjebakkan pelakunya kepada budaya jahiliah sebagaimana sabda nabi s.a.w;“ Barangsiapa yang berjuang di bawah panji-panji emosi, menjadi marah karena sikap berat sebelah (assobiyah), atau menyeru ke arah assobiyah, atau mendukungnya dan kemudian meninggal, maka dia mati dalam keadaan jahiliyyah.” (Sahih Muslim)Bukan daripada golongan kami sesiapa yang menyeru kepada assobiyah, dan bukan daripada golongan kami sesiapa yang berjuang di atas panji assobiyah, dan bukan daripada golongan kami sesiapa yang mati di atas assobiyah (Sunan Abu Dawud).* INSAFLAH WAHAI UMNO :
Setiap hadith yg keluar dari mulut Rasulullah adalah bersumberkan wahyu dari Allah...Kembalilah kalian semua kepada Al-Quran dan Hadith Rasulullah....

Tiada ulasan: