SUDAH KAMU CACATKAN RAJA RAJA ,HARI INI KAMU NAK GUNA RAJA RAJA DEMI POLTIK UMCO.

SUDAH KAMU CACATKAN RAJA RAJA ,HARI INI KAMU NAK GUNA RAJA RAJA DEMI POLTIK UMCO.
MARI ANAK MUDA KITA TENGOK ,KITA KAJI SIAPA PENGKHIANAT RAJA MELAYU
http://www.youtube.com/watch?v=fwxAwEONiaQ&feature=player_embedded#!

Isnin, 13 Jun 2011

BLOGGER UMNO PEMENANG RAJA LAWAK




UMNO perlu wujud unit tempur siber

BENTONG 12 Jun — UMNO perlu mewujudkan “unit tempur siber” yang lebih bersistematik dan mantap bagi menangani isu-isu yang dibangkitkan pembangkang dalam alam siber.

Naib Presiden UMNO, Datuk Seri Dr Ahmad Zahid Hamidi berkata, unit tempur siber parti ketika ini dilihat tidak memberikan perincian serta penghayatan pada sesuatu isu sehingga gagal menyampaikan maklumat kepada kumpulan sasar.

Malah, katanya, unit berkenaan juga selalu kalah dalam menjawab isu-isu yang dibangkitkan pembangkang dalam media baru itu.

"Berbanding pembangkang, mereka (unit siber) dikumpulkan dan mengupas isu mengikut tafsiran masing-masing yang kebanyakannya menjurus ke arah membelasah kerajaan.

"Padahal kita ada kumpulan yang lebih besar tetapi mungkin satu unit tempur siber yang bersistematik perlu diwujudkan bagi membalas segala serangan,” katanya kepada pemberita selepas merasmikan persidangan perwakilan UMNO Bahagian Bentong di sini, hari ini. - Bernama

Note: Kah kah kah kah.. tak cukup hebatkah papa gomo yang tiap-tiap hari mengupload video seks pada blognya? kah kah kah kah.. Tak cukup hebatkah parpukari yang berpenat lelah memakai purdah untuk memfitnah adun Selinsing..? Tak cukup lumayankah mereka-mereka ini dibayar untuk jaminan terjun kedalam neraka nanti..? Kah kah kah kah.. Woii zahid.. tak cukup lagikah dengan segala media yang menjadi lidah-lidah fitnah dan pembohongan untuk memperbodohkan rakyat.. Kah kah kah kah..

Note: Woiii Zahid.. hang terlupa sesuatu... Kami blogger pro Pakatan Rakyat tidak dibayar.. Kami keluarkan duit untuk membayar segala bil.. Kami korbankan masa rehat kami demi untuk menyatakan kebenaran kepada rakyat.. Kami berdiri disini bukan untuk menangkis video seks.. Kami berdiri disini kerana hidup kami sentiasa dalam tekanan.. Kami tak perjuangkan individu.. tapi kami perjuangkan nasib seluruh rakyat.. Kami hebat bukan kerana kami punya wang.. kami hebat kerana kami menyatakan kebenaran.. woiii zahid... Kamu nak suruh bloggers bergaji kamu itu terangkan apa pada rakyat..?

Note: Bayarlah sejuta blogger atau facebooker untuk menjadi unit tempur siber UMNO.. tapi apa yang mereka mampu buat.. melainkan setiap hari bercerita tentang video seks.. setiap hari cerita tentang dubur sialfools.. Kah kah kah kah.. woiii zahid.. lebih baik kamu wujudkan "unit pelawak siber UMNO" sebab bloggers dan facebooker umno ni lebih layak digelar sebagai "Raja Lawak". Kah kah kah kah.. Woii zahid.. tak payah susah-susah lagi.. percayalah.. ajal umno akan tiba sedikit masa lagi.. kah kah kah kah.. Najib dan roswah dah bungkus-bungkus barang nak cabut lari? kah kah kah kah Tungguuuuuuuuuuu!!!!!!!!!

Tiada ulasan: