SUDAH KAMU CACATKAN RAJA RAJA ,HARI INI KAMU NAK GUNA RAJA RAJA DEMI POLTIK UMCO.

SUDAH KAMU CACATKAN RAJA RAJA ,HARI INI KAMU NAK GUNA RAJA RAJA DEMI POLTIK UMCO.
MARI ANAK MUDA KITA TENGOK ,KITA KAJI SIAPA PENGKHIANAT RAJA MELAYU
http://www.youtube.com/watch?v=fwxAwEONiaQ&feature=player_embedded#!

Khamis, 2 Jun 2011

KERAJAAN PKR SELANGOR MEMANG TAK GUNA!!!!!!!!!!!!!






Menteri Besar Selangor Tan Sri Khalid Ibrahim hari ini mengumumkan satu skim baru bagi memudahkan rakyat Selangor memiliki hartanah di atas tanah kerajaan.

Katanya, skim yang berkuatkuasa hari ini, membolehkan rakyat Selangor menjadi pemilik hartanah yang sah dengan hanya membayar pendahuluan premium sebanyak RM1,000.

"Skim ini hanya ditawarkan kepada satu pegangan hak milik persendirian sahaja dan tidak boleh dipakai untuk hartanah komersil," katanya pada satu sidang media di Shah Alam hari ini.

Menurut beliau, skim ini akan melengkapi skim pemberian geran melalui pembaikan sistem pemilikan tanah.

Note: Kerajaan PKR Selangor memang tak GUNAkan harta rakyat untuk kepentingan individu dan kroni.. kah kah kah kah.. Untungnya hidup dibawah pemerintahan kerajaan Pakatan Rakyat.. Hidup UMNO..!!! kah kah kah kah.. Sokong lagi umno semoga hak kita semua tergadai.. kah kah kah kah.. Mesti penyokong bangang umno di Melaka, Johor, Sabah, Sarawak, Perlis, Negeri Sembilan dan Perak gembira mendengar berita ni.. Kah kah kah kah.. gembira kerana selama 54 tahun dibangangkan oleh umno... kah kah kah kah.. hidup umno..!!!

Tiada ulasan: