SUDAH KAMU CACATKAN RAJA RAJA ,HARI INI KAMU NAK GUNA RAJA RAJA DEMI POLTIK UMCO.

SUDAH KAMU CACATKAN RAJA RAJA ,HARI INI KAMU NAK GUNA RAJA RAJA DEMI POLTIK UMCO.
MARI ANAK MUDA KITA TENGOK ,KITA KAJI SIAPA PENGKHIANAT RAJA MELAYU
http://www.youtube.com/watch?v=fwxAwEONiaQ&feature=player_embedded#!

Rabu, 9 Mac 2011

RON 95 NAIK HARGA LAGI-malaysiakini

RON 95 NAIK HARGA LAGI



Harga RON95 perlu dikaji semula



KUALA LUMPUR 7 Mac - Harga petrol RON95 perlu disemak semula sekiranya harga pasaran minyak mentah dunia kekal melebihi AS$100 (RM300) setong dalam tempoh lebih tiga bulan.

Ketua Pegawai Eksekutif Institut Kepimpinan dan Strategi Asia (ASLI), Datuk Michael Yeoh berkata, kerajaan perlu menilai semula harga tersebut bagi memastikan pemberian subsidi tidak akan meningkat.

''Pada masa ini harga pasaran minyak mentah dunia berlegar melepasi AS$100 (RM300) setong ekoran krisis politik yang melanda Timur Tengah yang merupakan antara pengeluar minyak terbesar di dunia.

''Sekiranya trend kenaikan harga minyak mentah itu berterusan melebihi tiga bulan, kerajaan perlu menimbang untuk menaikkan harga petrol RON95 bagi pasaran tempatan,'' katanya.

Beliau berkata demikian pada Persidangan Greater KL Bandar Pintar Pada Masa Hadapan di sini hari ini. - Utusan

Note: Kah..kah..kah..kah.. Susu tepung baru naik harga.. Minyak nak naik harga... lepas tu barang-barang semua ikut naik harga.. Terima kasih umno..jangan takut umno.. naikkanlah harga minyak tinggi-tinggi.. apa ada hal.. kami yang bodoh ini pasti tetap setia pada anda.. Kah..kah..kah..kah.. Undilah Kerajaan Barisan Nasional...!!! Kah..kah..kah..kahaaaakkkkk tuuuihhh...

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Lantik lagi orang kafir untuk menjaga kebajikan orang Melayu yang beragama Islam Celup. Pasal dilahirkan oleh ibu bapa orang Melayu.

Padan muka orang Melayu yang dari dahulu hingga sekarang tiada harga diri.

Maruah dan harga diri terlalu murah